Методлекторії, наради, педради

    Засідання педради "Мої педагогічні знахідки". Опис досвіду роботи учителя англійської мови Романів Марії Романівни з проблеми: "Формування комунікативної компетенції учнів за допомогою сучасних технологій навчання". 11.02.2020 р.
Переглянути матеріали можна за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1Agqpb9u428_w5hu1VKJj3nIyD2oVqwjP




Засідання педради "Мої педагогічні знахідки". Опис досвіду роботи учителя англійської мови Юрчишиної-Кулик Євгенії Михайлівни з проблеми: "Вдосконалення мовленнєвої компетенції учнів з урахуванням сучасних вимог до уроку англійської мови ". 11.02.2020 р.




10.01.2020 р. Засідання педагогічної ради. Співдоповідь на тему: "Компетентнісний підхід до навчання англійської мови ".
Посилання для доступу:
https://drive.google.com/open?id=1eDfycyAP2nWxKU5WPhUPdxGRhnD0AqEx


29.10.2019 р. Методичний лекторій. Мій виступ на тему: "Гра як елемент комунікативного підходу до вивчення англійської мови".  

                            
Перед початком педради. 22.03.2019 р.


СУХОМЛИНСЬКИЙ:ШКОЛА — ЦЕ МІСЦЕ, ДЕ ДИТИНА ПОВИННА ВІДЧУВАТИ ЩАСТЯ, ПОВНОЦІННІСТЬ СВОГО ДУХОВНОГО ЖИТТЯ, РАДІСТЬ ПРАЦІ І ТВОРЧОСТІ.

У ЙОГО ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ ТРІАДУ:
ШКОЛА — СІМ'Я — ГРОМАДСЬКІСТЬ, ЯКІ ОРГАНІЧНО ВЗАЄМОПОВ'ЯЗАНІ.А ЩЕ ПРОСИВ ПАМ`ЯТАТИ:
КОЖНА ДИТИНА — ЦЕ ЦІЛИЙ СВІТ, СВІТ, ЩО НЕ ВІДКРИТИЙ І НЕ ДОСЛІДЖЕНИЙ.




Фотозгадка про нараду учителів Дідилівського НВК. 28.01.2019 р.
МОКК. Презентація на тему: "Співпраця класного керівника і батьків як запорука успішного виховання гармонійної особистості." 28.01.2019 р.
https://drive.google.com/open?id=1YBqXuzbt3WFhgDO0R4313S7FdL5s6-cV
Показ презентації "Особистісне зростання вчителя як мета і результат педагогічного процесу". Психолого-педагогічний семінар. 30.10.2018 р.
https://drive.google.com/open?id=12oevioHGoFRvfYr-8xYYg3dZmE8LNaTr
ППС. Мій виступ на тему: "Особистісне зростання вчителя як мета і результат педагогічного процесу". 30.10.2018 р.

https://drive.google.com/open?id=12oevioHGoFRvfYr-8xYYg3dZmE8LNaTr
Перед початком секційного засідання учителів іноземних мов у м. Кам'янка-Бузька. З Грубель Мар'яною Романівною, учителем німецької мови. 10.01.2018р.


Методлекторій на тему: "Самоосвіта вчителя: потрібно чи не потрібно?"                                                                        04.10.2016.
https://drive.google.com/open?id=1OP9C2wlIlHTNcC_DY5dGk9dmZSsETXq4

Методичний лекторій. "Роздуми над проблемою освіти за Шалве Амонашвілі".
                                                      19.05.2015. 
https://drive.google.com/open?id=1_yxAXNKkoFjLAMg9hPQHFKG5yIxALSM7
                                       
Майстерня гуманності. Методичний лекторій за досвідом Шалве Амонашвілі на тему: "Роздуми над проблемою гуманізації освіти за Шалве Амонашвілі "Істина школи". 19.05.2015.
https://drive.google.com/open?id=1_yxAXNKkoFjLAMg9hPQHFKG5yIxALSM7


                               Методичний лекторій. Доповідь на тему: 
               "Самоосвіта вчителя: потрібно чи не потрібно?". 04.10.2016. 
https://drive.google.com/open?id=18jHy7I1iHU7TAGjclvsQyM-NZyAfft6n
              
Засідання педагогічної ради по питанню адаптації до навчання 
                                                  учнів 5 класу, 10.01.2018. 
https://drive.google.com/open?id=16UIREj_as_wJXP_tsy__xQvKwxizbJYK 

    
                         Методичний лекторій "Створення ситуації успіху". 
                                                         14. 02. 2017.

В основі педагогічної технології "Створення ситуації успіху" лежить особистісно орієнтований підхід до процесу навчання та виховання. Це дає можливість кожному учню реалізувати індивідуальні особливості, розвинути свою пошукову активність.
Ситуація успіху - це цілеспрямоване, організоване поєднання умов, за яких створюється можливість досягти значних результатів у діяльності як окремо взятої особистості, так і колективу в цілому.
Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" допомагає долати труднощі, включає створення різноманітних видів радості, використання прийомів, за допомогою яких розгортається робота з різними категоріями учнів.
https://drive.google.com/open?id=0B5xwZbICXQzrcndBMFNLcnRUR2s




Мій виступ під час методичного лекторію.

Немає коментарів:

Дописати коментар